tirsdag 13. august 2013

Veskekort


Her har jeg laget et veskekort. Jeg deltar hos Hobbygarasjen sin utfordring #4, som er sommer. Syntes dette ble ganske sommerlig. 


 Her har jeg brukt ark fra Melissa Fransces. Blomster fra I am Roses og Prima.


Stempel inni fra Kreativ hobby, Kort og Godt og noen små gamle som jeg ikke vet hvor de kommer fra.

                                                                         
Svirl-stemplet er fra Kort og Godt, det er også halvperlene.

Bakpå har jeg mitt personlige stempel.

2 kommentarer:

  1. For et nydelig veskekort! Elsker Melissa Frances sine ark! Og så flott pyntet!
    Takk for at du deltar i hobbygarasjen sin utfordring.

    Klem fra Karin Lovise

    SvarSlett
  2. for et herlig kort.
    nydelig form og fint med kort inni og.
    så ut som om det var litt arbeid med dette :o)
    takk for ditt bidrag til hobbygarasjen. klem pia

    SvarSlett