mandag 29. april 2013

Innspirasjon


Jeg fant en ny utfordringsblogg og det synes jeg er supert. Tenk at noen orker å sitte å lage oppgaver til oss som er "papirgal". Superflinke jenter. Håper mange finner frem til Hobbygarasjen utfordringsblogg. Utfordring 1, inspirasjon.

Det første jeg så på bildet var sølv og den blå farga. Da fikk jeg lyst til å embosse, å det er lenge siden sist, men her er resultatet.




Inni har jeg brukt stempel fra Kort og Godt.




Bakpå har jeg brukt mitt personlige stempel inni et stempel fra Stempelglede.

Fargene er ikke helt fine med kamera mitt.



4 kommentarer:

  1. Så flott bidrag og så kjekt at du setter pris på utfordringsbloggen vår!! Tusen takk for ditt bidrag hos hobbygarasjen.no sin utfordringsblogg!

    SvarSlett
  2. Nydelig kort Karin! Herlig med embossinga, det fikk jeg også lyst til å ta frem igjen! Tusen takk for ditt bidrag hos Hobbygarasjen!

    SvarSlett
  3. et nydelig kort, og flott embossing.
    er ikke ofte en bruker det mer så det var morsomt å se.
    takk for ditt bidrag til hobbygarasjen. klem pia

    SvarSlett
  4. Skikkelig fint! Jeg fikk egentlig veldig lyst til å drive på med dette selv! :)

    SvarSlett