onsdag 20. februar 2013

RESTARTA


Det er lenge siden jeg var aktiv på bloggen . Det må jeg gjøre noe med nå.


Denne LO-en lagde jeg i januar. Bildet ble tatt i oktober når vi var på besøk på Hamar. Det er deilig med sånne kosestunder når dagen har vært slitsom. Her har jeg brukt mønsterpapir fra Nature Garden og restepapir. Blomster fra Prima og I am roses. Brads fra Memories.masse rester.

Dette kortet har jeg laget etter en bretteteknikk jeg fant på nettet. Her har jeg brukt bare restepapir . Bildet er utklipparket Graphic45. Punch fra Martha Stewart. Velkommen stemplet fra Kort og Godt.


Dette er et kort i somme modell. her er også restepapir. Noen Prima blomster.
 På hjertene har jeg brukt stempel fra Kort og Godt. Dies stansa ut med Quic Kutz.


1 kommentar:

  1. Så koselig å se noe av det du lager. Kjempekoselig LO, nydelige farger. Likte godt kortene også, mange fine detaljer!

    SvarSlett