lørdag 18. juni 2011

Flagrende lett

Dette blir mitt bidrag til Kreative Krumspring sin utfordring 20, "flagrende lett". Har brukt mønsterark fra Onirie, fjær, bilde fra nettet, blomster fra Im roses, perler fra E. Jeg er ikke sikker på hva alt kommer fra.

Bryllupstemplene er fra Stotyteller, to av dem har jeg embossa med Inkido embossingpulver,(frost). Så har jeg brukt et par ringer i hverandre og to hjerter kjøp på Ciro, som jeg ikke vet produsent til.
Hvis dere trykker på bildet blir det større.

2 kommentarer:

  1. Så koselig bryllupskort, Karin!
    UTrolig lekkert der du har stemplet på mønsterarket og embosset. Tror det stemplet skulle vært min samling også...

    Takk for at du deltar:)

    SvarSlett
  2. Argumentative essay
    I really like your blog it's really nice. I really enjoy here. & Your article its so unique its amazing. Thanks a lot for sharing. Keep blogging.

    SvarSlett