mandag 6. desember 2010

Kreative Krumspring. Advent.

Denne adventskalenderer har jeg pakket hvert eneste år, helt fra ungene var små.
Det er en hjemmelaget klokkestreng med figurer av filt. Vi laget den sammen mens ungene var små.
Den gang laget jeg pakker med bånd som ble knyttet fast i ringene. Nå har jeg begynt å bruke poser som er pyntet med papir og hjerter med numme.
I huset hos meg blir det advent når kalenderer kommer på veggen. Da er det lett å se hvor mange dager det er igjen, så slipper "julekvelden å komme på kjeringa". Jeg er så heldig at jeg har et barnebarn som kommer å åpner pakker i hele advent. Selv om de blir store er det stas med kalender. Tradisjoner er viktige i den travle hverdag.

1 kommentar:

  1. Så koselig Karin!
    Du er heldig som har et barnebarn som kan komme innom deg hver dag (og barnebarnet er heldig som har en bestemor som h*n kan komme innom). Jeg hadde en slik mormor da jeg vokste opp, som jeg kunne komme innom for et par timer eller for fem minutter - det er minner som betyr så mye for meg:)

    Kos deg i adventstida, Karin, og takk for at du deltar!

    SvarSlett