fredag 8. januar 2010

Da ble årets første LO et bidrag til Januar sangen på STM- på Norsk. Dette lille nurket har jeg fått lov til å scrappe.Her er han bare fem dager gammel, et lite under. Det er herlig med sånne små, å jeg kan kalle meg gammeltante enda en gang.
Jeg hadde like store problemer med å ta bilde i dag også, håper det snart blir mere dagslys. Her har jeg brukt bla. ark fra Basicgrey, kakeserviett og noteark spraya med Glimmer Mist, gammel blonde farga med kaffe,Bånd fra Panduro. Bokstaver fra Adornit og loopy lou.

4 kommentarer:

  1. Hei - og godt nytt år:)

    Det BG arket har jeg aldri fått til å bruke, men her har du virkelig fått brukt det på en herlig måte. Flott bilde av et lite nurk - og jeg likte pyntingen din:)

    Takk for at du deltar:)

    SvarSlett
  2. Så flott LO - du har mange fine detaljer på, og et nydelig bilde!

    God helg!

    SvarSlett
  3. Mange flotte detaljer da.

    Jeg syns denne ble skikkelig fin jeg

    SvarSlett
  4. Nydelig LO, herlig pynt og bilde - Godt nyttår:)

    SvarSlett