onsdag 25. november 2009

I år har jeg laga adventskalender som er litt andeledes. Den er til en voksen dame som er min gode venninne.
Håper hun blir overraska. Jeg kjøpte nisseposer som jeg kledde med papir. Stempla nisser på akvarelpapir å klipte ut . Mala med Distres ink og brukte chalk på kantene. De små kleklipene er kjøpt på Auropris.

Inni posene kopierte jeg opp noen betrakninger fra ei bok som heter Adventskalenderer. Det var et kapittel for hver dag. Jeg har hatt kontakt med forfatteren for å få lov til å kopiere.

Så rulla jeg hvert ark sammen og knytta ei sløyfe rundt. Noen skrev jeg en hilsen inni og brukte noen søte stempler. Jeg gleder meg veldig til å gi den tilmin gode venninne. Dette blir også en ting til juleverkstedet på STM.


3 kommentarer:

  1. Så koselig kalender du har laget. Er sikker på at din venninne kommer til å sette stor pris på den. :)

    Takk for at du deltar :)

    SvarSlett
  2. Så heldig hun er, som får denne! Kjempegod ide med boka!

    SvarSlett
  3. Så flott kalender og så fin ide! Tipper din venninne blir kjempeflad for denne!

    SvarSlett